23 September 2016

ASAM PEDAS CLAYPOT MELAKA POWER!

 May peace be upon you.



Saja lah hari tu jalan-jalan Melaka nak makan asam pedas yang terkenal tu. Melaka kan terkenal dengan asam pedas. Hasil carian di internet dapatlah Restoren Kota Laksamana ni.

Pheww! Memang power!


Satu set ni untuk seorang makan. Berharga RM10. Ada asam pedas ikan kembung, ikan pari. Selain asam pedas restoren ni ada jugak menu lain. Contohnya Satey, makanan goreng-goreng panas. Satay dia pun boleh tahan sedap jugak.

Kalau ke Melaka tak sah kalau tak perkena Asam Pedas. Kalau nak datang Restoren ni, dia bukak dari pukul 6 petang sampai ke 4 pagi. Dan semestinya ramai orang.

Selamat makan asam pedas!

Alamat Restoren : 86, Jalan Laksamana 5, 75200 Melaka, Malaysia.
Phone Number : +60 12-680 0790




Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...